Friday, August 10, 2007

Happy birthday to me.



စိတ္ညစ္စရာေတြ
မေျပာျပခ်င္ပါဘူး . .
ဒါေပမဲ႔
ကြ်န္ေတာ္႔ အျဖစ္အပ်က္ေလးအခ်ိဳ ႔
ဆြဲထုတ္ၾကည့္ရေအာင္ . .

၁၂ ရက္ ၈ လ ၁၉၈၄ မွာ
ကြ်န္ေတာ္႔ ကို ေမြးခဲ႔တယ္ . .
အဲ႔ေန႔က မိုးေတြရြာေနခဲ႔တယ္ . .

၁၂ ရက္ ၈ လ ၂၀၀၄
ညေန ၄ နာရီ ခြဲ ေလာက္
အိမ္ကို ဖုန္းလာတယ္ . .
ကြ်န္ေတာ္႔ အေဖ အသည္းအသန္ ျဖစ္လုိ႔
ေဆးရုံတင္ထား ရတယ္တဲ႔ . .
အေဖက အဲ႔တုန္းက ပဲခူးမွာ
အလုပ္လုပ္ေနတာ . .
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေတာင္ငူကေန
ခ်က္ခ်င္း လိုက္သြားခဲ႔တယ္ . .
ကြ်န္ေတာ္တို႔
ပဲခူးကိုေရာက္ေတာ႔
ကြ်န္ေတာ႔အေဖ မရွိေတာ႔ဘူးတဲ႔
သူတို႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကိုေျပာၾကတယ္. .
က်န္တဲ႔လူေတြ အားလုံးငိုေနၾကတယ္ . .
ကြ်န္ေတာ္ ငိုလို႔ မရဘူး ဗ်ာ . .
အဲ႔ေန႔က မိုးေတြ ရြာေနခဲ႔တယ္ . .

တပတ္ခါ ၾကရင္
အေဖ႔ ၃ ႏွစ္ ျပည့္ဆြမး္ေကြ်းရွိတယ္ . .
ကြ်န္ေတာ္႔ ေမြးေန႔လည္း ျဖစ္တယ္ . .
ညေနကားနဲ႔ ေတာင္ငူျပန္မယ္ . .

ကြ်န္ေတာ္အတြက္
ေမြးေန႔ ဆိုတာ
ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ဟုတ္ရဲ့လား မသိဘူး . .
ေသခ်ာတာကေတာ႔
အဲ႔ေန႔ မွာ
ကြ်န္ေတာ္႔ အေဖနဲ႔ သက္ဆိုင္တဲ႔
အေတြးေတြ ကြ်န္ေတာ္ ေတြးေနေလ႔ ရွိတယ္ . . .

ေမြးေန႔ မွာ အားလုံးေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ . .



No comments: